U verbindt zich aan de stichting en haar missie vanuit betrokkenheid en u wil dit via Public Relations kenbaar maken. Uw maatschappelijke betrokkenheid is daardoor zichtbaar en betekent een meerwaarde voor uw onderneming.
U gaat een overeenkomst aan voor de lange termijn met een donatie van minimaal €175,- per maand of een bedrag van €1800,- ineens voor een jaar.
De stichting plaatst uw logo op de site, gedurende de periode van sponsoring. Uw logo tonen wij op onze banners bij evenementen. Wij melden 4 keer per jaar gedurende de partnership (indien gewenst) op social media, de naam van uw bedrijf en het bedrag dat de stichting van u mag ontvangen. Eenmalig is er de mogelijkheid van een interview of impressie samen met u over de samenwerking. Dit plaatsen wij op de website en LinkedIn pagina van de stichting. In overleg kan informatie over de samenwerking en teksten van de stichting opgenomen worden in PR materiaal, zoals flyers, certificaten, beeldmateriaal en op uw website. Wij houden u verder op de hoogte van activiteiten, via nieuwsbrieven en jaarverslag. Zodoende creëert u het beste maatschappelijke resultaat alsmede de hoogst mogelijke exposure voor uw onderneming. U krijgt verder de mogelijkheid om twee keer per sponsorjaar, gebruik te maken van een kortingsactie van 20 % korting op het tarief van stoelmassage voor u en uw personeel.